I've recieved my birthday gift vouchers from Genting Highlands yesterday. It is an unlimited ride to the outdoor park and a night stay @ First World. Cool, I didn't thought that my simple and erm, lame birthday wish would gain me a night stay @ Genting.

So, erm, now I gotta find a day to spend a night there. I have the dateline till 31st August. Maybe perhaps somewhere in June or July. And as for the outdoor rides, haha, I'm not sure if I would be using it. Maybe, maybe not. Depends on Mr.DearDear IF he wants to teman me to the rides. :P

Well, yea, so thank you Genting WorldCard, for making my wish come true! I'll definitely visit your casinos someday, not now though, I'm darn broke. Heehhe... :)

And I'll leave the weekend with a song, this time from the 70's, Sugar Sugar by The Archies. Hehe, I know, so oldies, but yea, today I somehow felt calm, not the usual me yakity-yak, and with all my vulgar words coming out, LOL. So I'll be a sugar hunnie pie today, and the devil again tomorrow, :P.

Have a nice weekend everyone, may you have rest and have more fun with your family. Forget shopping malls, maybe watch Lion King or Pocahontas together, :P. Have fun!








Sugar, ah honey honey
You are my candy girl
And you've got me wanting you.
Honey, ah sugar sugar
You are my candy girl
And you've got me wanting you.

I just can't believe the loveliness of loving you
(I just can't believe it's true)
I just can't believe the one to love this feeling to.
(I just can't believe it's true)

Ah sugar, ah honey honey
You are my candy girl
And you've got me wanting you.
Ah honey, ah sugar sugar
You are my candy girl
And you've got me wanting you.

When I kissed you, girl, I knew how sweet a kiss could be
(I know how sweet a kiss can be)
Like the summer sunshine pour your sweetness over me
(Pour your sweetness over me)

Sugar, pour a little sugar on it honey,
Pour a little sugar on it baby
I'm gonna make your life so sweet, yeah yeah yeah
Pour a little sugar on it oh yeah
Pour a little sugar on it honey,
Pour a little sugar on it baby
I'm gonna make your life so sweet, yeah yeah yeah
Pour a little sugar on it honey,

Ah sugar, ah honey honey
You are my candy girl
And you've got me wanting you.
Oh honey, honey, sugar sugar ..
You are my candy girl ..

6 comments:

Hor ny Ang Moh said...

Congratulation!! U r so lucky.

bluejade said...

make sure you book in advance & that there's no big event going during your genting trip

spoke to genting pr today and they're booked solid this weekend, and prolly the upcoming may/june hols

Kenny Ng said...

Congratulation! So nice, I never been Genting leh

zeezee said...

Wah.. u r a lucky baby!!
I used to love Genting Highland soo much.. hehe! prob the mahjong table is teh next to come! Pray harder.

Simple American said...

Have fun at Genting. Sounds cool.

Me. I'm taking the family to see Spiderman I hope. :)

Calvin's Wife said...

Horny, thank you, I hope I'll stay lucky throughout my life. :P

Bluejade, BABE~!! Missed ya loads~!! Well, yea, since its valid thru August 31st, I guess I gotta really plan my trip.

Kenny, thanks, how come? Go and breathe the air there, confirm you don't wanna come down back to KL. :P

ZeeZee, thank you babe :P. I will wish for my mahjong table then, haha...

SA, thanks, I will... well you have fun at the cinema aight? Go see spidey in action!! :P