My darling my love, thank you for accepting who I am and thank you for understanding me. I may be a pain in the ass at times but you're no different either ;). Thank you for showering me with all your love and care, you don't know how much you mean to me. Although you're the main reason why I had put on that extra pounds of weight, I still love you so much. ;) *hugs and kisses*

Image Hosted by ImageShack.us







23 comments:

guaisaujai said...

Uh~~~~so lovely~~~~
A bit "beh tahan liao"

Seriously...I an feel ur happiness....

So touch!

-jUsT- said...

i totally agree with guaisaujai... beh tahan liao... haizz.. feel sweet but sour also ler... argghhh... geram...

But anyway, im really happy to c tat u n ur hubby so lurving...

May ur lurve last forver n ever ar... hehe...

Calvin's Wife said...

Guai Sau Jai & Justin, damn you both lah *bluek*.. apa beh tahan jek.. later when you both have wifey you think you wont be like this meh? (=_=)" maybe even worst than me also you dont know... ngerh!

-jUsT- said...

Worse than u means sweeter issit? i dun mind then... =p

But now i dun hav one so i can say watever i wan....

Calvin's Wife said...

Hahahaha, kuku la you! Fine... then you must faster ask your mama get you your Philippine maid.. ngahaha

-jUsT- said...

She said she wan indo one ler.. i told her i go philippine wat.. haha...

Calvin's Wife said...

Hahaha, then indon wan also can lor... ;) So near somemore..

Boss Stewie said...

Awww... my heart also melt!

Cazzy said...

So shweet. It's a wonderful thing to love and be loved. I'm happy for the both of you.

Calvin's Wife said...

Boss Stewie, aiyo, you also saw liao.. paiseh hahaha...

Cazzy, yes it is indeed. Love is just a beautiful thing, well though at times I do still believe that love is pain....

erinalaw said...

So kum tong when I see this. But on the other hand, i feel happy for you too, my friend. I always love to hear good news. Who don't rite?

Russ said...

Soooo lovey dovey.. good for u and ur hubby!! One lovely couple! :)

Calvin's Wife said...

Erina, thank you friend ;) Of course, everyone loves to hear good news and share them with friends of theirs...

Russ, thank you, the same goes to you and your gf or wifey(?), ;)...

Hor ny Ang Moh said...

One perfect couple!!! I am very very sure both of u have a enjoyable & spicy life! If only all the people in bolehland are like the two of u! Then life will be a happy wan! Have a nice day!

X said...

Wishing you two the best things that life can offer...:)


and remember to belly dance ya ...:P

Calv said...

ermm, so lovey dovey....jeles nyer.... sigh...

Calvin's Wife said...

Horny, ;) Thanks and I'm sure your relationship is even more spicier than mine, LOL... ;) Yes hopefully people know how to love and to be loved here in Bolehland... ;)

X, LOL you and your belly dancing, reminds me of that belly dancer song by AKon, hahahah... And thanks btw..

Calv, you also can wan, you doe wan only maaah.. ngehehehe

Julie said...

only girls will have the courage to create, do and say things like that one lah. guys can't be bothered to do it one. even if they do, definitely not public -_-" u realised not? *sigh* ego ego.

Calvin's Wife said...

Oh yes Julie and I totally agree with that... ya wor (=_=)" guys dont do the mushy mushy love thingy for us, damnnnn.... why? not mucho is it hah guys!?

jAmEs said...

i sudah jealous ni.... nice nice croppings of the picts... hope to see more of this... :)

Calvin's Wife said...

Hehehehe, dont laa... LOL I will try to have these kind more.. maybe the next ones will be friends... ;)

Simple American said...

What a great mosaic. You two look so sweet together. Hey keep this thing and make sure you add new pictures every time you do something special together. Be a nice way to chronicle your lives together. :)

Calvin's Wife said...

Hello SA, thank you ;) and of course I will... LOL, ;)