Aheemm, maafkan daku kerna tidak meng-update-kan blog buruk aku nih. Sorry larh, aku nih tengah sibuk sket ngan Project Runaway "Dogstar" nih, ngehehehe... aku kan dah britau aku nih tengah menghasilkan sehelai karya hebat?! KAH KAH KAH... memang amat membingungkan. Takper, takper nih nak selit Saturday Lame Jokes ler nih, yer, aku tau hari ini hari Isnin, sorry ler.... :P

Pernah hang tengok Raja yang berahi sesangat tak? Sampai kat depan panglima-panglima nyer pon dia nak usik pompuan dier.... hah, nak tengok? Skrol lah sket sampai gambo kat bawah tu. :P


Image Hosted by ImageShack.us


Yer, aku tau, gambo tuh memang amat membodohkan, tapi kan aku dah tulis kat title post aku nih Saturday Lame Jokes, so kena lah kasi lame sket!! :P

Oh yer, aku dah siap menjahit baju puteri aku :P. Esok aku kasi korang tengok hasil karya aku, wahahah. Janji korang jangan ketawakan hasil seni aku cukup. Dah, aku nak main mahjong ngan mak aku.. Kih kih kih... Tata, esok kite berborak lagi larh...




8 comments:

voch said...

Project runaway dogster, lol! and Raja berahi, omg... and BM too :) haha .. its damn funny

ET said...

What the hell...! LOL! *falls off chair laughing*

Cazzy said...

Semangatnye! YE! Aku memang tak sabar nak tengok hasil karya engkau!

Princess Eileen said...

mengapa tulis dalam BM... Aiyo, saya ni BM teruk betul.. nak lompat ke dalam longkang!!!

Lebih baik saya tulis comment sikit-sikit. Tunggu lu punya hasil karya satu-jenis (one-of-a-king) secepat mungkin (asap) ya!

*Headache leaving my comment* Monday blues become Monday headache*

Jason Phoon said...

gambar itu sungguh lucu la ... bm saya amat teruk.

Calvin's Wife said...

Voch:
Ngek ngek ngek... saje only hahahha...

ET:
........... did you hurt your bum or not :P

Cazzy:
Wahahha ok ok chill..

Princess EIleen:
Hahahaha saje je... chill chill... :P

Jason Phoon:
Hahahahha you cannot lah you... you sound too formal liao wahahah

X said...

Yay! Hari ini hari Sabtu, Tak payah kerja ...:P

Nux V said...

eh, hampir terlepas pulak post nie...apasal 'saturday lame jokes' ade kat ari Isnin? ini dah dikira 'Monday post' ler..

anyway, i terhibur dgn gambar yg melucukan tu...